niedziela, 19 marca 2017

Parada Armii Vanaheim 2017 - Celestial Vindicators #2

Postęp prac nad makietą na Paradę Armii w Vanaheim: powoli, acz do przodu.
Udało mi się skleić wszystkie docelowe modele. Pallador'owie i Aquilor lekko skonwertowani: pojedyncza podmiana główki na głowę Bloodreaver'a, a nieużywane hełmy przytroczone do ekwipunku za siodłami.

Mam też ogólny plan budowy makiety.


Competition display update: slowly but steadily.
I manage to assemble all models. Palladors and Aquilor are slightly converted: single head-swap with Bloodreaver head, and unused helmets are strapped to the equipment behind the saddles.

I also have an overall sketch of the display.


 Pallador z głową Bloodreavera:
Pallador-Bloodreaver head-swap:


Hełmy przytroczone do siodeł:
Helmets strapped to the saddles:


Palladorzy:
Palladors:


Gryfeły:
Gryph-hounds:


Plan makiety:
Display sketch:
 

4 komentarze:

  1. W sumie, w plastiku, nie wyglądają tak źle, jak na stronie GW. Trzymam kciuki za ostateczny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Modele są świetne, jedyne co mam im do zarzucenia to "mono-pose" i jeśli będę kupował kolejnych to trzeba pomyśleć o konwersjach.

      Usuń
  2. Zapowiadają się świetnie. "Lekka jazda" podoba mi się dużo bardziej niż Dracothy - dużo więcej dynamiki w tych modelach jest no i przeróbki które robisz fajnie sie wpisują w ich "klimat" . Trzymam kciuki za powodzenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki bardzo. :)
      W momencie gdy większość modeli złożyłem bez hełmów, to aż prosiło się żeby je jakoś wykorzystać, a że motyw bagażów za siodłem bardzo mi się podoba, postanowiłem trochę powiększyć ich skromny dobytek. ;)

      Usuń